Логін:
Пароль:
Неділя, 19.05.2024, 13:23
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Форум » Інформаційний розділ » Математичні задачі » Допомога у розв'язку задач з математики
Допомога у розв'язку задач з математики
комарикДата: Неділя, 21.11.2010, 14:58 | Сообщение # 1
божевільний
Група: Адміністратор
Повідомлень: 244
Репутація: 15
Статус: Оффлайн

...
Що, важко?!
Нічого. Ми спробуємо Вам допомогти =)
Якщо виникли проблеми у розв'язку якоїсь задачі - викладіть її у нас на форумі та ймовірно знайдеться якийсь божевільний адміністратор, чи просто затятий юзер, який Вам її розв'яже... ну, або хоча б якось допоможе ;)
 
kucmikolaДата: Середа, 03.12.2014, 20:53 | Сообщение # 241
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
У Вас поважна причина, тому обов"язково допоможемо. Вибачайте, бо я подумав, що хтось із школярів ліниться напружити звивини. angry

Did
 
kucmikolaДата: Середа, 03.12.2014, 21:51 | Сообщение # 242
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
На малюнку невидиму половину основи конуса потрібно зобразити пунктирною лінією. Полінився переробляти dry
Прикріплення: ____SB.doc (35.5 Kb)


Did
 
vsonkoДата: Неділя, 07.12.2014, 11:14 | Сообщение # 243
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 12
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Допоможіть будь ласка розв'язати до 9 грудня, залишились останні 9 завдань, я вдячний за допомогу
Прикріплення: 1875933.docx (31.5 Kb)


Повідомлення відредагував vsonko - Неділя, 07.12.2014, 11:15
 
kucmikolaДата: Неділя, 07.12.2014, 14:28 | Сообщение # 244
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
Задачі №4,5,7,8 стандартні. приклади їх розвязування є у всіх підручниках з лінійної алгебри. Дотого ж у четвертому рівнянні задачі №4 - описка.
Прикріплення: 6142728.doc (76.5 Kb)


Did
 
vsonkoДата: Неділя, 07.12.2014, 15:20 | Сообщение # 245
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 12
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Допможіть будь- ласка системи рівняннь в мене воно не виходить, будь ласка

Повідомлення відредагував vsonko - Неділя, 07.12.2014, 16:30
 
kucmikolaДата: Неділя, 07.12.2014, 18:09 | Сообщение # 246
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
А яким методом ви розв"язуєте подібні системи?

Did
 
vsonkoДата: Неділя, 07.12.2014, 18:57 | Сообщение # 247
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 12
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Матричничним, Крамера, метод Гаусса ( І якщо може оце . Знайдіть базис системи векторів, і виразити усі вектора системи через цей базис а1(1,-1,2,3), а2(1,-1,1,-2), а3 (3,7,8,-11), а4(2,3,4,-5), а5 (5,10,13,15), допоможіть розв'язати)
 
kucmikolaДата: Неділя, 07.12.2014, 20:39 | Сообщение # 248
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
Задача 4 розв"язується аналогічно, правда там потрібно уточнити умову четвертого рівняння: замість першого = повинен бути + або -.
Прикріплення: 1921706.doc (20.0 Kb)


Did
 
vsonkoДата: Неділя, 07.12.2014, 22:53 | Сообщение # 249
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 12
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Дякую. А які розв'язки? ( Я не зрозумів що то?)
 
Nika1997Дата: Вівторок, 03.02.2015, 09:49 | Сообщение # 250
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Доброго дня, давно не зверталася за вашею допомогою, скажіть а задачі з алгебри теж допомагаєте розвязати чи тільки з геометрії?

Vikysia
 
kucmikolaДата: Вівторок, 03.02.2015, 17:52 | Сообщение # 251
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
Можемо й алгебру і тригонометрію. smile

Did
 
Nika1997Дата: Середа, 04.02.2015, 11:24 | Сообщение # 252
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
1. Імовірність того, що завтрва буде йти дощ, дорівнює 0,4, а того, що післязавтра буде йти дощ, дорівнює 0,3. яка ймотьвірність того, що протягом наступних двох днів ітиме дощ?
2. Із 17 жоржин, що розквіли на клумбі, девять білих, а решта- червоні. Яка ймовірність того, що навмання вибрана жоржина буде червоною?
3. У скринці знаходяться три білих і пять чорних кульок. Яка ймовірність того, що з двох витягнутих навмання кульок обидві будуть білими?
4. Розвязати р-ня: (n + 4)!/(n + 2)!=56.
5. Скількома способами тренер може розтавити на волейбольному майданчику 6 гравців?


Vikysia
 
kucmikolaДата: Середа, 04.02.2015, 18:20 | Сообщение # 253
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
№1. Використайте правило добутку ймовірностей р=р1*р2=     .    №2 Спочатку взнаєте кількість червоних 17-9=  .Значить спрятливих випадків 8, а всіх можливих 17, тому за означенням ймовірності р=8:17=8/17.     №3 Витягуємо кульки по одній .Ймовірність того, що перша кулька буде білою р1=3/5 (сприятливих-3, а можливих-5). Ймовірність, що і друга кулька буде білою р2= 2/4 (подумайте чому sad ). Значить за правилом добутку р=3/5*2/4=0,6.

Did
 
Nika1997Дата: Середа, 04.02.2015, 18:33 | Сообщение # 254
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
спасибі)) smile

Vikysia
 
kucmikolaДата: Середа, 04.02.2015, 18:49 | Сообщение # 255
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
№4  Спростимо вираз, який задає рівняння (n+2)!*(n+3)*(n+4)/(n+2)!=56, тому (n+3)*(n+4)=56. Розкриваємо дужки і отримаємо квадатне рівняння n2  +7n-44=0, корені якого 4 і -11. Другий корінь не підходить. Чому?.     №4 Задача безглузда, бо кожен тренер знає як робити розстановку своєї команди ( хто в нього розігруючий, хто нападаючий і т.д.) tongue   Вона краще звучаала б у такій редакції: Скількома способами тренер  може посадити на лаву запасних 6 гравців.  Та повернемось до заданої умови.   На волейбольному є шість номерів (зон). Перший номер подача і по кругу. Тому 6 гравців можна розмістити на майданчику Р6 =6!=1*2*3*4*5*6=  способами.

Did
 
Nika1997Дата: Четвер, 05.02.2015, 08:57 | Сообщение # 256
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
дякую, це дуже добре, що є такі люди, які допомагають іншим))))) biggrin

Додано (05.02.2015, 08:57)
---------------------------------------------
Я інколи сама дивуюся з умов задач, ну де логіка в людей. Часто мені попадалися такі задачі ну просто сидиш над ними по пів-дня і думаєш який дурак їх складав.???


Vikysia
 
Nika1997Дата: П`ятниця, 20.02.2015, 08:44 | Сообщение # 257
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Доброго ранку , я знову по вашу допомогу(((((


Допоможіть будь-ласка))
Прикріплення: 3101034.jpg (115.1 Kb)


Vikysia
 
kucmikolaДата: П`ятниця, 20.02.2015, 16:31 | Сообщение # 258
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
Подаю відповіді. Спробуйте їх отримати розвязавши відповідні завдання. Для побудови рисунка можна використати програму для побудови графіків, яка є на цьому сайті.1)В, 2)А, 3)А, 4)Г, 5)Б, 6Б, 7)x<=-1, 8)29/30, 9)32/3.

Did
 
Nika1997Дата: П`ятниця, 20.02.2015, 17:02 | Сообщение # 259
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Спасибі)))))))

Vikysia
 
Anna_00Дата: Неділя, 22.02.2015, 19:36 | Сообщение # 260
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Допоможіть терміново вирішити задачу! Буду вдячна!
Знайдіть звичайні дроби, що дорівнюють сумі і різниці дробів в чисельнику 46740 в знаменнику 72611 і в чисельнику 4452 в знаменнику 67045.
 
kucmikolaДата: Неділя, 22.02.2015, 20:59 | Сообщение # 261
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
Терміновисть- причина поважна sad
Прикріплення: __________.doc (26.0 Kb)


Did
 
Nika1997Дата: Понеділок, 23.02.2015, 10:48 | Сообщение # 262
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Напишіть девяте будь-ласка, бо ті всі поробила, а його вже день мучу і ніяк((((((((((((

Vikysia

Повідомлення відредагував Nika1997 - Понеділок, 23.02.2015, 10:48
 
kucmikolaДата: Понеділок, 23.02.2015, 20:01 | Сообщение # 263
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
НЕ мучте - хай живе surprised
Прикріплення: 1158383.doc (173.5 Kb)


Did
 
Nika1997Дата: Вівторок, 24.02.2015, 15:47 | Сообщение # 264
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Спасибі)))))

Vikysia
 
vas996Дата: Вівторок, 31.03.2015, 19:02 | Сообщение # 265
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Допоможіть розв'язати завдання з алгебри. Наперед дякую.
Прикріплення: 2676429.png (696.3 Kb) · 9616475.png (977.0 Kb)
 
kucmikolaДата: Вівторок, 31.03.2015, 20:07 | Сообщение # 266
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
№3  ставимо перед визначником мінус і перший стовпець домножаємо на -1 потім до першого стовпця додаємоо. другий і третій отримаємо визначник у якого елементи першого стовпця 2а , 2а1, 2а2 . Виносимо 2 за знак визначника . У цьому визначнику  від другого стовпця віднімаєм перший і від третього перший. Отримаємо визначник перед яким  -2 перший стовпець :а, а12 . Другий: с, с1 , с2 . Третійй: в, в1 , в2. Переставляємо другий і третій місцями, винісши за знак визначника мінус.  Отримаємо відповідь. (бо мінус на мінус плюс tongue )

Did
 
kucmikolaДата: Вівторок, 31.03.2015, 20:38 | Сообщение # 267
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
№2 до першого стовпця додаєте решту стовпців. Всі елементи першого стовпця будуть мати вигляд х+с1 +....+сп . Виносите  його за знак визначника і отримуєте визначник у якого перший стовпець з одиниць. Відніманням рядків понижуєте порядок визначника і виносите множник х-с1 і  продовжуєте цей процес і в результаті отримаєте рівняння (х+с1 +....+сп)*(х-с1)*...*(х-сп )=0. Яке легко розв"язується.

Did
 
vas996Дата: Четвер, 02.04.2015, 19:39 | Сообщение # 268
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Оффлайн

...
Підкажіть як розв'язати завдання . Наперед дякую за допомогу.
Прикріплення: 0299694.png (152.1 Kb) · 7270101.png (242.9 Kb) · 4991743.png (315.3 Kb)
 
kucmikolaДата: Четвер, 02.04.2015, 20:43 | Сообщение # 269
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
№4.2 Від другого рядка віднімаєте перший, від третього і четвертого подвоєний перший і обчислюєте визначник
Прикріплення: ____.doc (26.0 Kb)


Did
 
kucmikolaДата: Четвер, 02.04.2015, 21:06 | Сообщение # 270
геній
Група: Адміністратор
Повідомлень: 621
Репутація: 32
Статус: Оффлайн

...
№3 Розкриваєте визначник за правилом трикутника. Групуєте доданки: один з + другий з - і виносите спільні множники. До виразів у дужках застосовуєте формули перетворення добутку у суму.  І так далі. Довго і нудно cry . Можливо хтось запрпонує простіший метод.?

Did
 
Форум » Інформаційний розділ » Математичні задачі » Допомога у розв'язку задач з математики
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024
Комарик.PROGRAMS
Всі права захищатимуться кулаками автора.
Сайт управляється системою uCoz