Що, важко?! Нічого. Ми спробуємо Вам допомогти =) Якщо виникли проблеми у розв'язку якоїсь задачі - викладіть її у нас на форумі та ймовірно знайдеться якийсь божевільний адміністратор, чи просто затятий юзер, який Вам її розв'яже... ну, або хоча б якось допоможе ;)
Матричничним, Крамера, метод Гаусса ( І якщо може оце . Знайдіть базис системи векторів, і виразити усі вектора системи через цей базис а1(1,-1,2,3), а2(1,-1,1,-2), а3 (3,7,8,-11), а4(2,3,4,-5), а5 (5,10,13,15), допоможіть розв'язати)
1. Імовірність того, що завтрва буде йти дощ, дорівнює 0,4, а того, що післязавтра буде йти дощ, дорівнює 0,3. яка ймотьвірність того, що протягом наступних двох днів ітиме дощ? 2. Із 17 жоржин, що розквіли на клумбі, девять білих, а решта- червоні. Яка ймовірність того, що навмання вибрана жоржина буде червоною? 3. У скринці знаходяться три білих і пять чорних кульок. Яка ймовірність того, що з двох витягнутих навмання кульок обидві будуть білими? 4. Розвязати р-ня: (n + 4)!/(n + 2)!=56. 5. Скількома способами тренер може розтавити на волейбольному майданчику 6 гравців? Vikysia
№1. Використайте правило добутку ймовірностей р=р1*р2= . №2 Спочатку взнаєте кількість червоних 17-9= .Значить спрятливих випадків 8, а всіх можливих 17, тому за означенням ймовірності р=8:17=8/17. №3 Витягуємо кульки по одній .Ймовірність того, що перша кулька буде білою р1=3/5 (сприятливих-3, а можливих-5). Ймовірність, що і друга кулька буде білою р2= 2/4 (подумайте чому ). Значить за правилом добутку р=3/5*2/4=0,6. Did
№4 Спростимо вираз, який задає рівняння (n+2)!*(n+3)*(n+4)/(n+2)!=56, тому (n+3)*(n+4)=56. Розкриваємо дужки і отримаємо квадатне рівняння n2 +7n-44=0, корені якого 4 і -11. Другий корінь не підходить. Чому?. №4 Задача безглузда, бо кожен тренер знає як робити розстановку своєї команди ( хто в нього розігруючий, хто нападаючий і т.д.) Вона краще звучаала б у такій редакції: Скількома способами тренер може посадити на лаву запасних 6 гравців. Та повернемось до заданої умови. На волейбольному є шість номерів (зон). Перший номер подача і по кругу. Тому 6 гравців можна розмістити на майданчику Р6 =6!=1*2*3*4*5*6= способами. Did
дякую, це дуже добре, що є такі люди, які допомагають іншим)))))
Додано (05.02.2015, 08:57) --------------------------------------------- Я інколи сама дивуюся з умов задач, ну де логіка в людей. Часто мені попадалися такі задачі ну просто сидиш над ними по пів-дня і думаєш який дурак їх складав.???
Подаю відповіді. Спробуйте їх отримати розвязавши відповідні завдання. Для побудови рисунка можна використати програму для побудови графіків, яка є на цьому сайті.1)В, 2)А, 3)А, 4)Г, 5)Б, 6Б, 7)x<=-1, 8)29/30, 9)32/3. Did
Допоможіть терміново вирішити задачу! Буду вдячна! Знайдіть звичайні дроби, що дорівнюють сумі і різниці дробів в чисельнику 46740 в знаменнику 72611 і в чисельнику 4452 в знаменнику 67045.
№3 ставимо перед визначником мінус і перший стовпець домножаємо на -1 потім до першого стовпця додаємоо. другий і третій отримаємо визначник у якого елементи першого стовпця 2а , 2а1, 2а2 . Виносимо 2 за знак визначника . У цьому визначнику від другого стовпця віднімаєм перший і від третього перший. Отримаємо визначник перед яким -2 перший стовпець :а, а1 ,а2 . Другий: с, с1 , с2 . Третійй: в, в1 , в2. Переставляємо другий і третій місцями, винісши за знак визначника мінус. Отримаємо відповідь. (бо мінус на мінус плюс ) Did
№2 до першого стовпця додаєте решту стовпців. Всі елементи першого стовпця будуть мати вигляд х+с1 +....+сп . Виносите його за знак визначника і отримуєте визначник у якого перший стовпець з одиниць. Відніманням рядків понижуєте порядок визначника і виносите множник х-с1 і продовжуєте цей процес і в результаті отримаєте рівняння (х+с1 +....+сп)*(х-с1)*...*(х-сп )=0. Яке легко розв"язується. Did
№3 Розкриваєте визначник за правилом трикутника. Групуєте доданки: один з + другий з - і виносите спільні множники. До виразів у дужках застосовуєте формули перетворення добутку у суму. І так далі. Довго і нудно . Можливо хтось запрпонує простіший метод.? Did