UliasiaKS | Дата: Понеділок, 17.09.2012, 09:42 | Сообщение # 1 |
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
| Теорема - це твердження, для якого в даній теорії існує доказ. На даний момент існує понад 300 способів доведення теореми Піфагора, однак як базовий елемент шкільної програми використовується доказ через подібні трикутники. Чи доцільно використовувати саме це доведення теореми? Прошу поділитись позитивною статистикою засвоєння матеріалу при використанні інших способів доведення теореми учням!
|
|
| |
ksyukha-tishhenko | Дата: Понеділок, 17.09.2012, 09:53 | Сообщение # 2 |
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
| На мою думку такий спосіб доведення теореми Піфагора є доцільм в школі....
|
|
| |
Lusenya | Дата: Понеділок, 17.09.2012, 09:53 | Сообщение # 3 |
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
| Як на мене, цей спосіб найкращий! Все геніальне - просто! Тому пояснення через подібність трикутників зрозуміле, просте і наочне! Взагалі, теорема Піфагора - це те, що я найкраще пам'ятаю зі шкільного курсу геометрії!
|
|
| |
комарик | Дата: Понеділок, 17.09.2012, 09:56 | Сообщение # 4 |
божевільний
Група: Адміністратор
Повідомлень: 244
Репутація: 15
Статус: Оффлайн
| Думаю, на уроках можна показати кілька доведень теореми Піфагора, якщо взяти її як звичайну задачу на доведення відповідно якоїсь нової теми.
|
|
| |
UliasiaKS | Дата: Понеділок, 17.09.2012, 10:04 | Сообщение # 5 |
студент
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Оффлайн
| В старих шкільних посібниках наводилось доведення теореми через отримання рівності суми площ квадратів, побудованих на катетах прямокутного трикутника, площі квадрата, побудованого на гіпотенузі цього трикутника.
Побудовані на сторонах трикутника, розбіжні квадрати нагадують покрій чоловічих штанів.
Як на мене то завдяки цій асоціації учні б краще засвоювали матеріал!))))
|
|
| |