Що, важко?! Нічого. Ми спробуємо Вам допомогти =) Якщо виникли проблеми у розв'язку якоїсь задачі - викладіть її у нас на форумі та ймовірно знайдеться якийсь божевільний адміністратор, чи просто затятий юзер, який Вам її розв'яже... ну, або хоча б якось допоможе ;)
Дві сторони трикутника дорівнюють 15см і 20см.Бісектриса кута між цими сторонами ділить третю сторону на відрізки,різниця між якими 4 см. обчисліть периметр трикутника?
Нехай відрізки будуть х і х+4. За властивістю бісектриси складемо пропорцію: х/(х+4)=15/20. З пропорції знайдемо: х=12см. Знаходимо сторону а потім периметр.
Додано (18.12.2011, 19:26) --------------------------------------------- Розкладемо квадратний тричлен 7х^2-12x+5 на множники, тоді ліва частина рівняння буде мати вигляд: х^4+7(x-1)(x-5/7). При x<5/7 і x>1 квадратний тричлен і х^4 додатні, тому і права частина додатна. На проміжку [5/7; 1] найменше значення тричлена рівне -1/7 при x=5/6 (вершина параболи). На цьому проміжку функція y=x^4 зростає,тому її найменше значення на цьому проміжку рівне 625/2401 а це більше ніж модуль найменшого значення тричлена 1/7=343/2401 тому і на цьому проміжку ліва частина додатна. Таким чином ліва частина рівняння більша за нуль, тому воно немає коренів. Можна спробувати розкласти ліву частину на добуток двох квадратних тричленів за методом невизначених коефіцієнтів і показати , що кожний тричлен додатній. Проте тут можуть бути значні труднощі.
1 спосіб.Нехай елемент х належить А\BUC) це означає, що він належить множині А і неналежить BUC (за означенням операції \), а значить, згідно означення об"єднання множин, не належить ні В ні С. Значить елемент х буде належати множині А\В. а так як він не належить С .то буде належати множині (А\В)\С. Тотожність доведено. Аналогічно доводиться друга тотожність. 2 спосіб. Скористайтесь діаграмами Ейлера- Венна. 3 спосіб Можна використати властивості операцій алгебри множин. але перший спосіб найлегший, бо він вимагає тільки знання означень операцій над множинами. Did
Будь ласка допоможіть вирішити задачи : 1.Знайдыть кути вписаної в коло трапеції якщо сума двох кутів дорівнює 60 градусів. 2.Доведить ,що будь який ромб висаний у коло - квадрат . 3.Розв яжить графічно рівняння 4 -=4x (дріб ) x Буду дуже вдячний. №3 потрібен до 12 січня 2012 року
1.Трапеція, вписана в коло, рівнобічна. Тому гострі кути при основі по 30°, тупі по 150°. 2.В ромба протилежні кути рівні. У вписаного ромба їх сума =180°. Тому в такої фігури всі кути по 90°, сторони рівні. Це квадрат. Ну і що, шо дах поїхав-зате зірки добре видно)
Я лиш сьогодні зареєструвалась. Ще запитань немає, але хочу подякувати адміністратору, що ви робите для нас таку корисну справу - допомагаєте з задачами. Мені як вчителю-початківцю це справжня знахідка! Буду активним користувачем...
Допоможіть будь ласка! Це з теорії імовірностей У сумці лежать жать 10 м'ячів, пронумерованих від 1 до 10. навмання виймають 2 м'ячі. Яка ймовірність того, що це будуть м'ячі з номерами 7 і 3 ?
Потрібно розглянути також випадок: першим 3-й, а другим 7 -й ця ймовірність теж 1/90. Тому шукана ймовірність 1/90 +1/90=1/45. Простіший спосіб: число способів вибрати два м"ячі з десяти рівне числу комбінацій по 2 із 10 а це за відомою формулою рівне 45. Сприятливих способів тільки 1, тому, за означенням ймовірності, шукана ймовірність 1/45. Did
бліінн це знову я я просто не шарю теорію ймовірності, якщо зможете допоможіть. Кількість вантажних автомобілів, що проїжджає по шосе повз заправку, відноситься до кількості легкових автомашин як 3:2. Імовірність того, що заправляється вантажівка, - 0,1; легковик - 0,2. Машина заправилась. Яка ймовірність того, що вона: а) легкова; б) вантажна?
Ймовірність, що повз заправку проїде вантажний автомобіль рівна 3:(3+2)=0,6, а ймовірність проїзду легкового 2:(2+3)=0,4. Тоді ймовірність, що а) заправиться легковий, за правилом множення ймовірностей, буде рівна 0,4*0,2=0, 08, а ймовірність заправки вантажногорівна 0,6*0,1=0,06 Did
ааа!!!допоможіть! не можу розв*язати задачку!вже аж голова болить розв*яжіть буду дуже вдячна Свіжі фрукти утримують 72відсотків води,сушені 20відсотків.Скільки сушених фруктів можна одержати з 20кг., свіжих?
Додано (21.03.2012, 21:22) --------------------------------------------- а можна ще будь -ласочка 2 задачки? я просто хворіла, а тут пришла до школи і мені дали самостійну((нічого не розумію((( 1.Із 34 учнів класу задачу розв*язали 28.Скільки відсотків учнів не виконали завдання?Відповідь округлити до десятих. 2.Підкидають одночасно2 гральні кубики.Знайти ймовірність події:сумма очок що випали дорівнює 8.
Додано (23.03.2012, 15:08) --------------------------------------------- Знову я Я так і не зрозуміла що далі робити у цій задачі Допоможііііть Свіжі фрукти утримують 72відсотків води,сушені 20відсотків.Скільки сушених фруктів можна одержати з 20кг., свіжих?